Splněné přání

18.07.2020 20:58

Autor: Veronika

Párování: SS/SB, 

Varování: semi non-con 

Jde o doprovodnou povídku k Veroničině obsáhlejší fanfikci s tímhle párem. Za poskytnutí povídky děkuji bedrníce.  

 

Lebedím si slastně v horké koupeli a vnímám nejkrásnější hudbu světa:

klidný tlukot jeho srdce.

Dnes je noc splněných přání, snad první z celé řady podobných!

Zbláznil jsem se do něj, hned jak jsem ho uviděl.

Ale napřed byl Luciusův a pak Jamesův.

Teprve teď konečně patří mně.

Jenom mně!

Jenže to nechce pochopit, hlupáček.

To kvůli té mudlovské šmejdce ještě bojuje!

Ale Jamie už se o ni postará.

Není nad to, když si opravdoví přátelé pomůžou...

Vzal jsem si ho už mnohokrát, v Zakázaném lese i opuštěných koutech hradu.

Toužím však mít víc než jen jeho tělo!

Vytyčil jsem si několik cílů: aby mne objal, dobrovolně políbil, řekl mi jménem.

A na má láskyplná vyznání neodpovídal tím, že mne nenávidí!

Postupně se budu snažit jich dosáhnout.

Dnes jsem docílil prvního.

Když jsem ho uviděl vejít do koupelny prefektů, vnuklo mi to skvělý nápad.

Myslel si, že je tam v bezpečí, když se tam může vejít jen s heslem, blázínek drahý.

Jenomže se mýlil.

Heslo totiž dávno prozradil Remus.

Když jsem vstoupil, zahlédl jsem v jeho očích téměř až nepříčetný děs.

Jako kdybych mu chtěl nějak ublížit!

Vyskočil z vany a vrhnul se ke dveřím.

Domníval se snad, že ho nechám nahého a mokrého běhat po studených chodbách?

Takové ohrožení jeho zdraví bych přece nikdy nedopustil!

Narazil na dveře zajištěné kouzlem, sesul se k zemi a rozplakal se.

Něžně jsem ho zvednul a dlouho se s ním mazlil, než jsem do něj vniknul.

Pláč ustal a nahradily ho tlumené steny.

Už celkem vím, jak na něj.

Není to tak zlé jako ze začátku.

Pouta jsem dávno přestal používat, zbytečně ho zraňovala.

Navíc ho zvládnu i bez nich.

Jen šátek přes pusu mu uvazuji raději pořád.

Bývá totiž někdy nepříjemně hlasitý.

Pak nadešla chvíle uskutečnění mého geniálního plánu.

Vzal jsem ho do náručí, zvedl nad zem a opatrně nasadil na svůj penis.

Bolestně zaúpěl.

Pustil jsem jednu jeho ruku a položil ji kolem mých ramen.

„Drž se mne a budeš moci regulovat, jak hluboko v tobě budu, ano?“

Poslechl.

Poslechl!

Poprvé se mnou při milování spolupracoval.

Věděl jsem sice, že neměl moc na vybranou, ale přesto mne to naplnilo nadšením.

Tahle poloha pro mne byla nesmírně obtížná a namáhavá.

Ale za ten výsledek mi to stálo!

Všiml jsem si, že se při tom můj malý poklad vzrušil.

Fantastické!

Chtěl jsem vydržet co nejdéle, abych se dočkal jeho vyvrcholení.

Jenomže to bylo tak nádherně těsné a horké, že jsem nevydržel.

Skončil jsem moc brzo.

Opatrně jsem ho postavil na zem.

Celý se třásl a kdybych ho nezachytil, asi by upadl.

A pořád bolestně potřeboval uspokojit.

Natáhl jsem k němu ruku.

Ucuknul.

Dokonce se mi zase pokusil utéct!

Proč nechápe, že teď už to bude jenom hezké?

Zachytil jsem ho a jemně posadil na okraj vany.

Tiše zanaříkal a snažil se mně odstrčit.

Kleknul jsem si u něj a vzal jeho penis do pusy.

Zavzlykal.

Ale pak se poddal mému rytmu.

Za chvíli jsem cítil v ústech hořkosladkou chuť jeho semene.

Zakryl si rukama obličej.

Jemně jsem je z něj odtáhl.

Tvář měl celou mokrou od slz.

Sklouznul jsem do pořád ještě horké vody a stáhl ho tam také.

Cítil jsem jak mu bije srdce.

Nejdřív jako splašené.

Pak se pozvolna utišovalo.

„Zbožňuji tě víc než cokoliv na světě!“ řekl jsem mu.

Neodpověděl mi.

Jen vzlyknul.

To bylo dobré znamení.

Kdo mlčí, souhlasí.

Vzal jsem gel s výtažky z levandule a zlehka ho umyl.

Napjaté svaly se postupně uvolnily.

Dech se uklidnil.

Cítím teplo jeho překrásného těla na mé hrudi.

Srdce mi zpívá.

Dnes se mi podařilo učinit první krok na cestě naší lásky!

Jsem šťastný, že to ani vypovědět nemohu.

Konečně opravdu věřím, že to spolu zvládneme.

Jednou mne bude milovat!

Hned příště to zkusíme s polibkem.

 

 

Diskusní téma: Splněné přání

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek